Herce Archives

Subject: M31 Marketing

Number of items at this level: 14.

Vatka, Riitta (2010) Kaupan aukioloaikojen sääntelyyn liittyviä diskursiivisen vallan ilmentymiä. Masters thesis, Turun kauppakorkeakoulu.

Laitinen, Antti (2010) Kuluttajien mielikuvia vähittäiskaupan vastuullisuudesta: vertailussa Kesko ja SOK. Masters thesis, Turun kauppakorkeakoulu.

Rousi, Samuli (2010) Markkinaorientaation vaikutus pakkausuudistusprosessiin. Masters thesis, Aalto University School of Economics.

Jutila, Janne (2010) Miten kuluttajat arvioivat private label -tuotteita. Masters thesis, Aalto University School of Economics.

Lähteenmäki, Mirella (2009) Henkilötietojen hyödyntäminen markkinoinnissa kuluttajien tulkitsemana: diskurssianalyyttinen tutkimus kuluttajan tietosuojasta. PhD thesis, Helsinki School of Economics.

Levonmaa, Elina (2009) Shoppailu nuorten aikuisten ajanvietteenä Turun kaupunkikeskustassa. Masters thesis, Turku School of Economics.

Levonmaa, Elina (2009) Shoppailu nuorten aikuisten ajanvietteenä Turun kaupunkikeskustassa. Masters thesis, Turun kauppakorkeakoulu.

Hakovirta, Anne (2008) Asiakassuhteen johtamisen kriittiset menestystekijät. Masters thesis, University of Tampere.

Aspara, Jaakko and Hietanen, Joel and Parvinen, Petri and Tikkanen, Henrikki (2008) An Exploratory Empirical Verification of Blue Ocean Strategies: Findings from Sales Strategy. In: Eighth International Business Research (IBR) Conference, 27-28 March 2008, Dubai, United Arab Emirates. (Unpublished)

Kuusisto, Arja and Päällysaho, Seliina (2008) Customer Role in Service Production and Innovation – Looking for Directions for Future Research. Project Report. Lappeenranta University of Technology, Lappeenranta.

Wägar, Karoliina (2007) The Nature of Learning about Customers in a Customer Service Setting: A Study of Frontline Contact Persons. PhD thesis, Swedish School of Economics and Business Administration.

Skippari, Mika and Näsi, Juha and Mitronen, Lasse (2006) Strategy logics of successful entrepreneurs in retail business. In: EIASM Workshop on New Directions in Relationship Marketing.

Kauppinen, Hannele (2005) Colours as Non-Verbal Signs on Packages. PhD thesis, Swedish School of Economics and Business Administration.

Arantola, Heli (2003) Relationship Drivers in Provider - Consumer Relationships. Empirical Studies of Customer Loyalty Programs. PhD thesis, Swedish School of Economics and Business Administration.

This list was generated on Fri Dec 15 02:00:23 2017 EET.