Herce Archives

Year: 2000

Number of items: 4.

July 2000

Sairainen, Jari (2000) Jyväskyläläisten kotitalouksien kaupan valinta ja otanta-asetelman vaikutus tuloksiin. Masters thesis, Jyväskylän yliopisto.

2000

Kimmo , Alajoutsijärvi and Kari, Mannermaa and Henrikki, Tikkanen (2000) Customer relationships and the small software firm: A framework for understanding challenges faced in marketing. Information & Management 37 (2000) 153-159, 37 (3). pp. 153-159. ISSN 0378-7206

Sairainen, Jari (2000) Jyväskyläläisten kotitalouksien kaupan valinta ja otanta-asetelman vaikutus tuloksiin. Masters thesis, Jyväskylän yliopisto.

Marjanen, Heli (2000) The Changing Role of Distance in Consumers' Store Choice. Project Report. Turun kauppakorkeakoulu, Turku.

This list was generated on Thu Jun 22 02:00:08 2017 EEST.