Herce Archives

Year: 2009

Number of items: 39.

December 2009

Poutanen, Riikka (2009) Kauppakeskusten liikennejärjestelyjen suunnitteluopas. Masters thesis, Helsingin Teknillinen korkeakoulu.

October 2009

Lähteenmäki, Mirella (2009) Henkilötietojen hyödyntäminen markkinoinnissa kuluttajien tulkitsemana: diskurssianalyyttinen tutkimus kuluttajan tietosuojasta. PhD thesis, Helsinki School of Economics.

August 2009

Pälli, Pekka and Vaara, Eero and Sorsa, Virpi (2009) Strategy as text and discursive practice: A genre-based approach to strategizing in City Administration. Discourse & Communication, 3 (3). pp. 303-318. ISSN 1750-4821

June 2009

Luoma-aho, Vilma and Vos, Marita (2009) Monitoring the Complexities: Nuclear Power and Public Opinion. Public Relations Review, 35 (2). pp. 120-122. ISSN 0363-8111

May 2009

Björk, Anne and Kaonpää, Elena (2009) Asiakastyytyväisyyden yhteys yrityksen kannattavuuteen teknisessä kaupassa. Masters thesis, Turku School of Economics.

Levonmaa, Elina (2009) Shoppailu nuorten aikuisten ajanvietteenä Turun kaupunkikeskustassa. Masters thesis, Turku School of Economics.

February 2009

Kauhanen, Antti and Roponen, Satu (2009) Productivity Dispersion: A Case Study in the Finnish Retail Trade. Working Paper. Helsinki School of Economics.

January 2009

Lamberg, Juha-Antti and Tikkanen, Henrikki and Nokelainen, Tomi and Suur-inkeroinen, Henri (2009) Competitive Dynamics, Strategic Consistency and Organizational Survival. Strategic Management Journal, 30 (1). pp. 45-60. ISSN 1097-0266

2009

Järvinen, Joonas and Lamberg, Juha-Antti and Murmann, Johan-Peter and Ojala, Jari (2009) Alternative Paths to Competitive Advantage: A Fuzzy-Set Analysis of the Origins of Large Firms. Industry & Innovation, 16 (6). pp. 545-574. ISSN 1366-2716

Björk, Anne and Kaonpää, Elena (2009) Asiakastyytyväisyyden yhteys yrityksen kannattavuuteen teknisessä kaupassa. Masters thesis, Turku School of Economics.

Lamberg, Juha-Antti and Tikkanen, Henrikki and Nokelainen, Tomi and Suur-inkeroinen, Henri (2009) Competitive Dynamics, Strategic Consistency and Organizational Survival. Strategic Management Journal, 30 (1). pp. 45-60. ISSN 1097-0266

Sääksjärvi, Maria and Holmlund, Maria and Tanskanen, Nina (2009) Consumer Knowledge of Functional Foods. The International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, 19 . pp. 135-156. ISSN 1466-4402

Joutsenvirta, Maria and Vaara, Eero (2009) Discursive (de)legitimation of a contested Finnish greenfield investment project in Latin America. Scandinavian Journal of Management, 25 (1). pp. 85-96. ISSN 0956-5221

Aspara, Jaakko and Tikkanen, Henrikki and Pöntiskoski, Erik and Järvensivu, Paavo (2009) Exploration and Exploitation Across Three Resource Classes: Market/Customer Intelligence, Brands/Bonds, and Technologies/Processes. European Journal of Marketing . ISSN 0309-0566 (In Press)

Lähteenmäki, Mirella (2009) Henkilötietojen hyödyntäminen markkinoinnissa kuluttajien tulkitsemana: diskurssianalyyttinen tutkimus kuluttajan tietosuojasta. PhD thesis, Helsinki School of Economics.

Särkkä, Timo (2009) Hobson’s Imperialism: A Study in Late-Victorian Political Thought. PhD thesis, University of Jyväskylä.

Turunen, Olli (2009) Ideas of Social Capital in Early German Historical Economics. Essays in Economic & Business History, XXVII . pp. 47-60. ISSN 0896-226X

Moilanen, Markku (2009) Institutions, Technology and Markets in Industry Evolution: Causal and Evolutionary Mechanisms in a Regulated Industry. PhD thesis, Helsinki University of Technology.

Poutanen, Riikka (2009) Kauppakeskusten liikennejärjestelyjen suunnitteluopas. Masters thesis, Helsingin Teknillinen korkeakoulu.

Takkinen, Matti (2009) Kuluttajan ostopaikan valintaperusteet - Kyselytutkimus naiskuluttajien valintaorientaatiosta pääkaupunkiseudulla. Masters thesis, Helsinki School of Economics.

Lindblom, Arto and Olkkonen, Rami and Mäkelä, Vilja (2009) Liiketoimintamallit, innovaatiotoiminta ja yritysten yhteistyön luonne kaupan arvoketjussa. Project Report. Helsinki School of Economics, Helsinki.

Liljander, Veronica and Polsa, Pia and van Riel, Allard (2009) Modelling consumer responses to an apparel store brand: Store image as a risk reducer. Journal of Retailing and Consumer Services, 16 (4). pp. 281-290. ISSN 0969-6989

Luoma-aho, Vilma and Vos, Marita (2009) Monitoring the Complexities: Nuclear Power and Public Opinion. Public Relations Review, 35 (2). pp. 120-122. ISSN 0363-8111

Kauhanen, Antti and Roponen, Satu (2009) Productivity Dispersion: A Case Study in the Finnish Retail Trade. Working Paper. Helsinki School of Economics.

Levonmaa, Elina (2009) Shoppailu nuorten aikuisten ajanvietteenä Turun kaupunkikeskustassa. Masters thesis, Turku School of Economics.

Levonmaa, Elina (2009) Shoppailu nuorten aikuisten ajanvietteenä Turun kaupunkikeskustassa. Masters thesis, Turun kauppakorkeakoulu.

Hento, Marjut (2009) Sosiaalisesti vastuullisten hankintojen kriteereiden siirtäminen kehitysmaatavarantoimittajalle. Case: Suomalainen vähittäiskauppa. Masters thesis, Helsinki School of Economics.

Koponen, Jasu and Arbelius, Heikki (2009) Strategic Management of Declining Industries - A Literature Review. Other thesis, Helsinki University of Technology.

Skippari, Mika and Lindblom, Arto and Olkkonen, Rami and Ainamo, Antti (2009) Strategiset kumppanuudet ja yhteistyön mahdollisuudet kaupan arvoketjussa. In: Liiketoimintamallit, innovaatiotoiminta ja yritysten yhteistyön luonne kaupan arvoketjussa. Helsingin kauppakorkeakoulu, pp. 279-290.

Pälli, Pekka and Vaara, Eero and Sorsa, Virpi (2009) Strategy as text and discursive practice: A genre-based approach to strategizing in City Administration. Discourse & Communication, 3 (3). pp. 303-318. ISSN 1750-4821

Annunen, Janne (2009) Suomalaisen nykykuluttajan profiili ja vähittäiskaupan rakennemuutos. Masters thesis, Turun kauppakorkeakoulu.

Sundberg, Pekka (2009) Suomen kaupan ja teollisuuden rakenne kuljetusten näkökulmasta. Project Report. Turun Yliopisto, Merenkulkualan koulutus- ja tutkimuskeskuksen julkaisuja B 163.

Äikää, Tomi (2009) Suoramarkkinoinnin vaikutus yritysten välisissä asiakassuhteissa - tietotekniikan vähittäiskaupassa. Masters thesis, Helsinki School of Economics.

Lindblom, Arto and Olkkonen, Rami and Ollila, Petri and Hyvönen, Saara (2009) Suppliers’ Control over Category Management in Finnish and Swedish Supplier–Retailer Relationships. Industrial Marketing Management, 33 (8). pp. 1006-1013. ISSN 0019-8501

Lamberg, Juha-Antti and Laukia, Arjo and Ojala, Jari (2009) THE ANATOMY AND CAUSAL STRUCTURE OF A CORPORATE MYTH: NOKIA BY THE BOOK. In: Academy of Management Conference, 2-6.8.2009, Atlanta. (Unpublished)

Dan, Li (2009) The Role of Internal Marketing and National Culture in Perceived Service Quality in Apparel Retail Industry. Masters thesis, University of Vaasa.

Ohtonen, Kim (2009) Tuotetiedon jakaminen kaupan arvoverkostossa: tapaustutkimus Keskon arvoverkostosta. Masters thesis, Helsinki School of Economics.

Järvinen, Raija and Uuspelto, Juha (2009) Uhkaavatko asiakkaat? Kaupan henkilökunnan näkemyksiä turvallisuusuhkista. Project Report. Helsingin kauppakorkeakoulu, Helsinki.

Aspara, Jaakko (2009) Where Product Design Meets Investor Behavior: How do individual investors' evaluations of companies' product design influence their investment decisions? PhD thesis, University of Art and Design Helsinki.

This list was generated on Thu Aug 24 02:00:04 2017 EEST.